Ostoskori

Ei tuotteita

To be determined Shipping
0,00 € Vero
0,00 € Kokonaissumma

Hinnat sisältävät verot

Vahvista ostoksesi

Tilauksesi

Kun tilaus on tehty, lähetetään tilausvahvistus antamaasi sähköpostisoitteeseen. Tilausvahvistuksesta löytyvät tilaamiesi tuotteiden tiedot, hinnat sekä laskutus- ja toimitusosoite. Mikäli tilausvahvistuksessa on jokin virhe, ota yhteys INGLOT asiakaspalveluun kluuvi@inglot.fi / 044 756 7554

Jos tilausvahvistus ei esimerkiksi teknisen vian vuoksi saavu tunnin sisällä, otathan yhteyden asiakaspalveluun.

Maksa smoothisti Klarnalla!

Maksun välittäjänä toimii Klarna.

Klarnalla maksaminen on helppoa ja turvallista

Klarna tarjoaa sinulle aina elämäntilanteeseesi sopivimman maksutavan. Maksa verkkopankkimaksulla tai kortilla heti. Tee maksut myöhemmin joko 30-päivän ilmaisella maksuajalla tai pilkkomalla suuremmat maksut eriin. Shoppailu niin kuin sen kuuluisi olla. Sujuvaa ja turvallista.

Pilko maksut

Joskus isompia ostoksia tehdessä on hyvä pystyä jakamaan kulut ei kuukausille. Klarnalla voit tehdä tilauksen nyt ja pilkkoa maksut. Klarnan sovelluksessa hallitset maksujasi ja eräpäiviäsi.

Maksa Heti

Klarnalla voit maksaa ostoksesi heti joko verkkopankki- tai korttimaksulla. Turvallista, sujuvaa ja helppoa.

Maksa myöhemmin.

Saa tilaus ennen maksua. Tämä tarkoittaa sitä, että saat tilaamasi tuotteet ensin kotiisi ja päätät vasta sitten haluatko pitää ne vai et. Maksat vain niistä tuotteista, jotka päätät pitää. Klarna tarjoaa 30 päivän ilmaisen maksuajan ‘maksa myöhemmin’ maksutavalla. Jos jotain on vialla, Klarnan ostajan turva takaa, että saat rahasi takaisin.

Kuinka tehdä ostoksia Klarnalla

-Lisää tuote ostoskoriin ja siirry kassalle.
-Valitse kassalla Klarna, jotta voit maksaa ostoksestasi haluamallasi tavalla.
-Hallitse tilauksiasi ja maksujasi Klarna-sovelluksessa.

Paras tapa shoppailla.

Pysy ajan tasalla kaikista ostoksistasi, hallitse maksuja ja paljon muuta Klarnan sovelluksessa. Voit myös kirjautua Klarna-tilillesi osoitteessa https://app.klarna.com/login. Jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset apua, Klarnan Asiakaspalvelu on helposti tavoitettavissa, joko verkossa tai 24/7 Klarna-sovelluksen kautta.

Usein kysytyt kysymykset

Etkö löydä kysymystäsi täältä? Vieraile Klarnan FAQ-sivuilla. Voit tavoittaa Klarnan milloin tahansa osoitteessa https://www.klarna.com/fi/ tai laataamalla Klarna-sovelluksen.

Maksuasi koskevissa kysymyksissä olethan yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun  https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/

 

Toimitus: Posti

Toimitus Suomen sisällä sijaitsevaan, olemassa olevaan posti-osoitteeseen. Emme toimita Suomen rajojen ulkopuolelle.

Yli 50 euron tilaukset lähetetään asiakkaalle ilman postikuluja. Alle 50 euron tilauksissa postikulut ovat 5,90 euroa. Tilauksesi toimitetaan joko suoraan postilaatikkoosi tai postin noutopisteeseesi 2-3 arkipäivän kuluessa tilauksen lähetyksestä.  Asiakas näkee tilauksen postikulut tilausta maksaessaan. Posti pidättää oikeuden toimittaa lähetyksen vaihtoehtoiseen toimituspisteeseen, mikäli sen toimitus asiakkaan valitsemaan tai asiakkaan postinumeron mukaiseen lähipostiin ei onnistu. Postin esittämä toimitusaikaennuste on keskimäärin 2-3 arkipäivää. Tilaukset lähetetään arkisin  tavallisesti vuorokaudessa tai viikonloppuisin/pyhäpäivinä niiden jälkeisenä arkipäivänä. 

Mikäli tilauksen toimituksessa ilmenee poikkeava viive, johon liittyen sinuun ei ole oltu yhteydessä, ota yhteyttä INGLOT asiakaspalveluun asian selvittämiseksi. Toimitusaikaarvio on laadittu Postin antamien tietojen perusteella eikä INGLOT ole vastuussa vaikutuspiirinsä ulkopuolelta tulevien ennalta arvaamattomien muutosten aiheuttamista viivästyksistä. Posti toimittaa asiakkaalle sähköisen (tekstiviesti/sähköposti) tai kirjallisen ilmoituksen lähetyksen saavuttua noutopisteeseen. INGLOT ei voi vaikuttaa lähetysilmoitusten toimitukseen. 

Toimitus: Postin kotiinkuljetus kotiovelle

Arvioitu toimitusaika 2-3 arkipäivää. Ilmainen yli 99 € arvoisten ostojen yhteydessä. Tätä pienempien ostojen yhteydessä erillinen toimitusmaksu tilauksen loppusumman päälle. Mikäli haluat tilauksesi toimitettavan kotiovellesi, ilmoitathan tästä tilauksen yhteydessä lisätietoihin sekä asiakaspalveluun.

Noutamatta jäänyt tilaus

Asiakas vastaa antamiensa toimitustietojen paikkansa pitävyydestä. Jos INGLOT  vastaanottaa lähetyksen, jota on yritetty toimittaa väärään osoitteeseen tai joka on jätetty noutamatta, tulee asiakkaan itse maksaa tilauksen uudelleenlähetyksen postikulut. Noutamatta jääneistä tilauksista veloitetaan 10 euron käsittelymaksu.

Viivästynyt toimitus

Jos tuote on varastosaldojen heittämisen, useamman samanaikaisen tilauksen tai muun yllättävän syyn vuoksi loppu varastoltamme tai tilaustasi ei voida lähettää kohtuullisessa ajassa, otetaan sinuun yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse. Jos tilausta ei voida lähettää tavallisessa aikataulussa etkä sen vuoksi halua vastaanottaa sitä, voit perua tilauksen veloituksetta. Kun INGLOT on luovuttanut lähetyksen sen toimituksesta Postin lajittelukeskukseen vastaavalle Postin alihankkijayritykselle, ei INGLOT vastaa lähetysten toimitusta koskevista, vaikutuspiirinsä ulkopuolelta tulevista viiveistä.

Hintatiedot

Kaikki hinnat esitetään verkkokaupassa euroissa . Sivustolla esitetyt hinnat sisältävät arvonlisäveron. INGLOT pidättää oikeuden hintamuutoksiin johtuen tavarantoimittajan hintamuutoksista, virheellisistä hinnastoista, virheellisinä saaduista hintatiedoista tai muista hinnoitteluvirheistä. INGLOT pidättää oikeuden myös muihin hintamuutoksiin.

Kampanjat

Alennuskoodeja ei ole mahdollista yhdistää voimassaoleviin kampanjoihin tai tarjouksiin ellei toisin ole esitetty.

Reklamaatio

Reklamaatio tulee tehdä ottamalla yhteyttä INGLOT asiakaspalveluun sähköpostitse osoitteeseen: kluuvi@inglot.fi.

Viallisesta tuotteesta on reklamoitava kohtuullisen ajan kuluessa siitä, kun vika on huomattu. Huomioithan, että viallinen tuote on säilytettävä kunnes asia on ratkaistu. Mikäli varastossa ei ole uutta tuotetta tai se on poistunut INGLOT valikoimasta, ollaan sinuun yhteydessä. Hyväksytty reklamaatio hyvitetään asiakkaalle 30 päivän kuluessa mikäli kyseessä on rahallinen hyvitys. Uusi tuote toimitetaan asiakkaalle viallisen tuotteen tilalle kohtuullisen ajan kuluessa tai sen jälkeen, kun asiakas on palauttanut vialliseksi havaitsemansa tuotteen. Mikäli tuote on toimitettu asiakkaalle laadultaan sellaisena, jollaiseksi sen valmistaja on sen tarkoittanut eikä se eroa muista valmistajan vastaavista tuotteista, ei tuotetta ole mahdollista palauttaa mikäli sitä on käytetty. INGLOT ei hyvitä asiakkaille käytettyjä tuotteita, joissa ei ole valmistusvirhettä vaikka ne eivät olisi vastanneet kuluttajan henkilökohtaisia käyttömieltymyksiä tai olisivat aiheuttaneet asiakkaalle esimerkiksi allergisen reaktion. Tällaisissa tapauksissa asiakkaan suositellaan ottamaan yhteyttä suoraan tuotteeen valmistajaan. 

Vauriot

Jos asiakas vastaanottaa vaurioituneen tai avatun lähetyksen, tulee asiakkaan ilmoittaa asiasta välittömästi tilauksen noutopisteeseen, jossa voidaan täyttää ilmoitus koskien tapahtunutta.

Tuotetiedot

INGLOT pidättää oikeuden verkkosivustolla esiintyviin lyöntivirheisiin ja tuotteiden loppumiseen varastosta. INGLOT ei takaa, että asiakkaan vastaanottaman tuotteen ulkonäkö vastaa täysin sivustolla esitettyä tuotekuvaa, sillä esimerkiksi käytetyn laitteen näyttö, kuvanlaatu ja resoluutio voivat kaikki vaikuttaa esimerkiksi tuotteen värisävyihin. Sivustolla esitetty tuote saattaa poiketa asiakkaan vastaanottamasta tuotteesta myös valmistajan pakkauspäivitysten vuoksi. Epäselvissä tapauksissa ota yhteyttä INGLOT asiakaspalveluun. INGLOT tekee parhaansa varmistaakseen, että sivustolla esitetyt kuvat ovat mahdollisimman totuudenmukaisia.  Riitatilanteet

Mikäli tilannetta ei voida ratkaista INGLOT asiakaspalvelun ja asiakkaan yhteisymmärryksessä, voi asiakas olla yhteydessäKilpailujakuluttajavirastoon.

Vastuunrajoitus

INGLOT ei ota vastuuta tuotteiden aiheuttamista vahingoista. INGLOT ei ole vastuussa viiveistä/virheistä, jotka aiheutuvat sen vaikutuspiirin ulkopuolelta tulevista, odottamattomista syistä (Force Majeure). Tällaisia voivat olla esimerkiksi viranomaisten antamat kiellot tai määräykset, luonnonmullistukset, lakko, työsulku, boikotti, tulipalo tai tavarantoimittajan este.

Tilausehtojen muutokset

INGLOT pidättää oikeuden muuttaa näitä ehtoja milloin tahansa. Muutokset tilausehtoihin julkaistaan INGLOT verkkosivulla. Muuttuneet ehdot nähdään hyväksytyiksi, jos asiakas vierailee sivustolla tai tekee sieltä tilauksen.

Muut ehdot

INGLOT pidättää oikeuden painovirheisiin, tavarantoimittajien antamiin virheellisiin teknisiin yms. tietoihin. Riippumatta siitä mitä tietoa INGLOT on esittänyt, se ei ota vastuuta sen sisällön oikeellisuudesta ja virheettömyydestä ellei toisin ole suoraan esitetty. INGLOT pidättää oikeuden tehdä muutoksia ilman, että niistä tiedotetaan.

Yhteystiedot & maahantuonti:

AM Beauty Oy

2945295-9

Birger Kaipiaisen Katu 4 D 61

00560 Helsinki

Vastuuhenkilö, Toimitusjohtaja

Annimaria Ärjä

annimaria.arja@inglot.fi

p. +358409124933

Myymälä

INGLOT - Kluuvi

Aleksanterinkatu 9, 00100 Helsinki , Kauppakeskus Kluuvi 1.krs

p. +358447567554

Lisätiedot ja aukiolot:  https://www.kluuvi.fi/inglot/

 


Rekisteröidy uutiskirjettä varten

Rekisteröidy uutiskirjettä varten ja tiedä ensimmäisinä upeat tarjoukset ja uutuudet!