Ostoskori

Ei tuotteita

To be determined Shipping
0,00 € Vero
0,00 € Kokonaissumma

Hinnat sisältävät verot

Vahvista ostoksesi

Tilauksesi

Kun tilaus on tehty, lähetetään tilausvahvistus antamaasi sähköpostisoitteeseen. Tilausvahvistuksesta löytyvät tilaamiesi tuotteiden tiedot, hinnat sekä laskutus- ja toimitusosoite. Mikäli tilausvahvistuksessa on jokin virhe, ota yhteys INGLOT asiakaspalveluun kluuvi@inglot.fi / 044 756 7554

Jos tilausvahvistus ei esimerkiksi teknisen vian vuoksi saavu tunnin sisällä, otathan yhteyden asiakaspalveluun.

Maksaminen

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalvelun tarjoana toimii Paytrail Oyj

(2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.

Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7

Innova 2

Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä www.paytrail.com 

Payment Service Provider

 

Paytrail Plc acts as a collecting payment service provider and is an authorized Payment Institution. Paytrail Plc will be shown as the recipient on your bank or credit card statement. Paytrail Plc will forward the payment to the merchant. For reclamations, please contact the website the payment was made to.

 

Paytrail Plc

Innova 2

Lutakonaukio 7

40100 Jyväskylä

Business ID 2122839-7

 

 

 MAKSUTAVAT:

  • Kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksupainikkeet: Nordea, Osuuspankki,

Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki

  • Lasku- ja osamaksupalvelu: Collector Bank (lisää tietoa alla)
  • Korttimaksaminen: Visa, Visa Electron, Mastercard, Eurocard ja American Express
  • Mobiilimaksaminen: MobilePay

 

Collector Lasku/Osamaksu

 

Joustoa ja valinnan vapautta – maksa kerralla tai osissa, valitsemassasi tahdissa

 

Lasku ja tililuotto antavat sinulle lisää aikaa verkkokauppa ostostesi maksamiseen. Niitä käyttämällä voit odotella tilauksesi saapumista rauhassa ennen sen maksamista. Maksun voit tehdä joko kerralla laskulla tai pienemmissä osissa tililuotolla, jolloin voit suorittaa kuukausittain sinulle parhaiten sopivan summan ja jakaa maksun enintään 36 kuukauden ajalle.

 

Laskulla ilmaista maksuaikaa – turvallista ja helppoa asiointia

 

Laskulla saat aina 45 päivää korotonta maksuaikaa verkkokauppaostoksillesi. Pitkä maksuaika mahdollistaa sen, että ehdit tarkistaa ostoksesi ja tarvittaessa palauttaa sen ennen laskun erääntymistä.

 

Maksuaikaa hyödyntääksesi, tarvitset myönteisen luottopäätöksen,  jonka hakeminen käy helposti ostotapahtuman yhteydessä. Voit hakea sitä, jos olet vähintään 18 vuoden ikäinen ja sinulla on suomalainen henkilötunnus sekä vakituinen, virallinen kotiosoite Suomessa. Myös luottotietosi tarkistetaan Bisnode Finland Oy:n rekisteristä.

 

Maksutapaa voidaan käyttää jopa 5 000 € ostoksiin.

 

Kun olet saanut myönteisen luottopäätöksen sekä vahvistanut ostotapahtuman, saat laskun ostoksestasi sähköpostiisi. Jos haluat maksaa laskun pienemmissä osissa ja sinulle paremmin sopivalla maksuajalla (1-36 kk), sinun tulee tehdä jatkuvaa luottoa koskeva luottosopimus Collector Bankin kanssa kirjautumalla Omille Sivuille osoitteessa oma.collector.fi.

Luottosopimuksen allekirjoittamisen yhteydessä sinulle myönnetään luottoraja, joka on käytettävissä myöhempiin ostoksiin luottoehtojen mukaisesti.

 

Kun sinulla on voimassa oleva luottosopimus, sinun tulee maksaa eräpäivään mennessä vain saamallasi laskulla mainittu vähimmäissumma mutta voit halutessasi suorittaa myös tätä suuremman summan. Sen jälkeen sinulle lähetetään kuukausittain sähköpostitse tililasku, kunnes luotto on kokonaan maksettu. Voit aina halutessasi lyhentää luottoasi myös tililaskulla mainittua vähimmäissummaa suuremmissa osissa.

Luottokustannukset ja luottoesimerkki: KAUPPIAAN NIMI verkkokaupassa sovelletaan kampanjaehtoja, joiden mukaisesti tililuoton korko on 19,2 % nimellisenä vuosikorkona ilmaistuna ja kuukausimaksu on 3,80 € kuukaudessa. Jos myönnetty luottoraja on 1 000 € ja se on

kokonaisuudessaan käytetty KAUPPIAAN NIMI verkkokaupasta tehtyihin ostoksiin sekä luotto maksetaan takaisin 36 kuukauden aikana, sovellettavilla kampanjaehdoilla todellinen vuosikorko on 30,7 %, luottokustannusten yhteismäärä 433 €, maksettava kokonaismäärä 1 433 € ja maksuerien lukumäärä 36 kpl. Viivästyneistä maksuista veloitetaan lainmukaiset muistutusmaksut ja perintäkulut sekä korkoa viivästyneeltä ajalta.

 

Luottoehdot

Laskun ja luoton myöntäjä on Collector Bank AB, Lilla Bommens Torg 11, Box 11914, SE-404 39. Lisätietojawww.collector.fi

 

Saat täydelliset ehdot ja tiedot Collector Laskusta ja Tililuotosta seuraavista linkeistä:

Tarkempi palvelukuvaus:https://www.collector.fi/henkiloasiakkaat/maksalaskulla/

Yleiset lasku- ja

tililuottoehdot:https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SVM/Cre dit_terms_All_FI.pdf

Vakiomuotoiset Eurooppalaiset

kuluttajaluottoehdot:https://www.collector.se/upload/Partners/Agreements/SV M/SECCI_FI.pdf

 

Toimitus: Posti

Toimitus Suomen sisällä sijaitsevaan, olemassa olevaan posti-osoitteeseen. Emme toimita Suomen rajojen ulkopuolelle.

Yli 50 euron tilaukset lähetetään asiakkaalle ilman postikuluja. Alle 50 euron tilauksissa postikulut ovat 5,90 euroa. Tilauksesi toimitetaan joko suoraan postilaatikkoosi tai postin noutopisteeseesi 2-3 arkipäivän kuluessa tilauksen lähetyksestä.  Asiakas näkee tilauksen postikulut tilausta maksaessaan. Posti pidättää oikeuden toimittaa lähetyksen vaihtoehtoiseen toimituspisteeseen, mikäli sen toimitus asiakkaan valitsemaan tai asiakkaan postinumeron mukaiseen lähipostiin ei onnistu. Postin esittämä toimitusaikaennuste on keskimäärin 2-3 arkipäivää. Tilaukset lähetetään arkisin  tavallisesti vuorokaudessa tai viikonloppuisin/pyhäpäivinä niiden jälkeisenä arkipäivänä. 

Mikäli tilauksen toimituksessa ilmenee poikkeava viive, johon liittyen sinuun ei ole oltu yhteydessä, ota yhteyttä INGLOT asiakaspalveluun asian selvittämiseksi. Toimitusaikaarvio on laadittu Postin antamien tietojen perusteella eikä INGLOT ole vastuussa vaikutuspiirinsä ulkopuolelta tulevien ennalta arvaamattomien muutosten aiheuttamista viivästyksistä. Posti toimittaa asiakkaalle sähköisen (tekstiviesti/sähköposti) tai kirjallisen ilmoituksen lähetyksen saavuttua noutopisteeseen. INGLOT ei voi vaikuttaa lähetysilmoitusten toimitukseen. 

Toimitus: Postin kotiinkuljetus kotiovelle

Arvioitu toimitusaika 2-3 arkipäivää. Ilmainen yli 99 € arvoisten ostojen yhteydessä. Tätä pienempien ostojen yhteydessä erillinen toimitusmaksu tilauksen loppusumman päälle. Mikäli haluat tilauksesi toimitettavan kotiovellesi, ilmoitathan tästä tilauksen yhteydessä lisätietoihin sekä asiakaspalveluun.

Noutamatta jäänyt tilaus

Asiakas vastaa antamiensa toimitustietojen paikkansa pitävyydestä. Jos INGLOT  vastaanottaa lähetyksen, jota on yritetty toimittaa väärään osoitteeseen tai joka on jätetty noutamatta, tulee asiakkaan itse maksaa tilauksen uudelleenlähetyksen postikulut. Noutamatta jääneistä tilauksista veloitetaan 10 euron käsittelymaksu.

Viivästynyt toimitus

Jos tuote on varastosaldojen heittämisen, useamman samanaikaisen tilauksen tai muun yllättävän syyn vuoksi loppu varastoltamme tai tilaustasi ei voida lähettää kohtuullisessa ajassa, otetaan sinuun yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse. Jos tilausta ei voida lähettää tavallisessa aikataulussa etkä sen vuoksi halua vastaanottaa sitä, voit perua tilauksen veloituksetta. Kun INGLOT on luovuttanut lähetyksen sen toimituksesta Postin lajittelukeskukseen vastaavalle Postin alihankkijayritykselle, ei INGLOT vastaa lähetysten toimitusta koskevista, vaikutuspiirinsä ulkopuolelta tulevista viiveistä.

Hintatiedot

Kaikki hinnat esitetään verkkokaupassa euroissa . Sivustolla esitetyt hinnat sisältävät arvonlisäveron. INGLOT pidättää oikeuden hintamuutoksiin johtuen tavarantoimittajan hintamuutoksista, virheellisistä hinnastoista, virheellisinä saaduista hintatiedoista tai muista hinnoitteluvirheistä. INGLOT pidättää oikeuden myös muihin hintamuutoksiin.

Kampanjat

Alennuskoodeja ei ole mahdollista yhdistää voimassaoleviin kampanjoihin tai tarjouksiin ellei toisin ole esitetty.

Reklamaatio

Reklamaatio tulee tehdä ottamalla yhteyttä INGLOT asiakaspalveluun sähköpostitse osoitteeseen: kluuvi@inglot.fi.

Viallisesta tuotteesta on reklamoitava kohtuullisen ajan kuluessa siitä, kun vika on huomattu. Huomioithan, että viallinen tuote on säilytettävä kunnes asia on ratkaistu. Mikäli varastossa ei ole uutta tuotetta tai se on poistunut INGLOT valikoimasta, ollaan sinuun yhteydessä. Hyväksytty reklamaatio hyvitetään asiakkaalle 30 päivän kuluessa mikäli kyseessä on rahallinen hyvitys. Uusi tuote toimitetaan asiakkaalle viallisen tuotteen tilalle kohtuullisen ajan kuluessa tai sen jälkeen, kun asiakas on palauttanut vialliseksi havaitsemansa tuotteen. Mikäli tuote on toimitettu asiakkaalle laadultaan sellaisena, jollaiseksi sen valmistaja on sen tarkoittanut eikä se eroa muista valmistajan vastaavista tuotteista, ei tuotetta ole mahdollista palauttaa mikäli sitä on käytetty. INGLOT ei hyvitä asiakkaille käytettyjä tuotteita, joissa ei ole valmistusvirhettä vaikka ne eivät olisi vastanneet kuluttajan henkilökohtaisia käyttömieltymyksiä tai olisivat aiheuttaneet asiakkaalle esimerkiksi allergisen reaktion. Tällaisissa tapauksissa asiakkaan suositellaan ottamaan yhteyttä suoraan tuotteeen valmistajaan. 

Vauriot

Jos asiakas vastaanottaa vaurioituneen tai avatun lähetyksen, tulee asiakkaan ilmoittaa asiasta välittömästi tilauksen noutopisteeseen, jossa voidaan täyttää ilmoitus koskien tapahtunutta.

Tuotetiedot

INGLOT pidättää oikeuden verkkosivustolla esiintyviin lyöntivirheisiin ja tuotteiden loppumiseen varastosta. INGLOT ei takaa, että asiakkaan vastaanottaman tuotteen ulkonäkö vastaa täysin sivustolla esitettyä tuotekuvaa, sillä esimerkiksi käytetyn laitteen näyttö, kuvanlaatu ja resoluutio voivat kaikki vaikuttaa esimerkiksi tuotteen värisävyihin. Sivustolla esitetty tuote saattaa poiketa asiakkaan vastaanottamasta tuotteesta myös valmistajan pakkauspäivitysten vuoksi. Epäselvissä tapauksissa ota yhteyttä INGLOT asiakaspalveluun. INGLOT tekee parhaansa varmistaakseen, että sivustolla esitetyt kuvat ovat mahdollisimman totuudenmukaisia.  Riitatilanteet

Mikäli tilannetta ei voida ratkaista INGLOT asiakaspalvelun ja asiakkaan yhteisymmärryksessä, voi asiakas olla yhteydessäKilpailujakuluttajavirastoon.

Vastuunrajoitus

INGLOT ei ota vastuuta tuotteiden aiheuttamista vahingoista. INGLOT ei ole vastuussa viiveistä/virheistä, jotka aiheutuvat sen vaikutuspiirin ulkopuolelta tulevista, odottamattomista syistä (Force Majeure). Tällaisia voivat olla esimerkiksi viranomaisten antamat kiellot tai määräykset, luonnonmullistukset, lakko, työsulku, boikotti, tulipalo tai tavarantoimittajan este.

Tilausehtojen muutokset

INGLOT pidättää oikeuden muuttaa näitä ehtoja milloin tahansa. Muutokset tilausehtoihin julkaistaan INGLOT verkkosivulla. Muuttuneet ehdot nähdään hyväksytyiksi, jos asiakas vierailee sivustolla tai tekee sieltä tilauksen.

Muut ehdot

INGLOT pidättää oikeuden painovirheisiin, tavarantoimittajien antamiin virheellisiin teknisiin yms. tietoihin. Riippumatta siitä mitä tietoa INGLOT on esittänyt, se ei ota vastuuta sen sisällön oikeellisuudesta ja virheettömyydestä ellei toisin ole suoraan esitetty. INGLOT pidättää oikeuden tehdä muutoksia ilman, että niistä tiedotetaan.

Yhteystiedot & maahantuonti:

AM Beauty Oy

2945295-9

Birger Kaipiaisen Katu 4 D 61

00560 Helsinki

Vastuuhenkilö, Toimitusjohtaja

Annimaria Ärjä

annimaria.arja@inglot.fi

p. +358409124933

Myymälä

INGLOT - Kluuvi

Aleksanterinkatu 9, 00100 Helsinki , Kauppakeskus Kluuvi 1.krs

p. +358447567554

Lisätiedot ja aukiolot:  https://www.kluuvi.fi/inglot/

 


Rekisteröidy uutiskirjettä varten

Rekisteröidy uutiskirjettä varten ja tiedä ensimmäisinä upeat tarjoukset ja uutuudet!