Quantity | |
Total | |
Total shipping (tax incl.) | To be determined |
Total (tax incl.) |
Kun tilaus on tehty, lähetetään tilausvahvistus antamaasi sähköpostisoitteeseen. Tilausvahvistuksesta löytyvät tilaamiesi tuotteiden tiedot, hinnat sekä laskutus- ja toimitusosoite. Mikäli tilausvahvistuksessa on jokin virhe, ota yhteys INGLOT asiakaspalveluun kluuvi@inglot.fi / +358409124933
Jos tilausvahvistus ei esimerkiksi teknisen vian vuoksi saavu tunnin sisällä, otathan yhteyden asiakaspalveluun.
Maksun välittäjänä toimii Klarna.
Klarna tarjoaa sinulle aina elämäntilanteeseesi sopivimman maksutavan. Maksa verkkopankkimaksulla tai kortilla heti. Tee maksut myöhemmin joko 30-päivän ilmaisella maksuajalla tai pilkkomalla suuremmat maksut eriin. Shoppailu niin kuin sen kuuluisi olla. Sujuvaa ja turvallista.
Joskus isompia ostoksia tehdessä on hyvä pystyä jakamaan kulut ei kuukausille. Klarnalla voit tehdä tilauksen nyt ja pilkkoa maksut. Klarnan sovelluksessa hallitset maksujasi ja eräpäiviäsi.
Klarnalla voit maksaa ostoksesi heti joko verkkopankki- tai korttimaksulla. Turvallista, sujuvaa ja helppoa.
Saa tilaus ennen maksua. Tämä tarkoittaa sitä, että saat tilaamasi tuotteet ensin kotiisi ja päätät vasta sitten haluatko pitää ne vai et. Maksat vain niistä tuotteista, jotka päätät pitää. Klarna tarjoaa 30 päivän ilmaisen maksuajan ‘maksa myöhemmin’ maksutavalla. Jos jotain on vialla, Klarnan ostajan turva takaa, että saat rahasi takaisin.
Pysy ajan tasalla kaikista ostoksistasi, hallitse maksuja ja paljon muuta Klarnan sovelluksessa. Voit myös kirjautua Klarna-tilillesi osoitteessa https://app.klarna.com/login. Jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset apua, Klarnan Asiakaspalvelu on helposti tavoitettavissa, joko verkossa tai 24/7 Klarna-sovelluksen kautta.
Etkö löydä kysymystäsi täältä? Vieraile Klarnan FAQ-sivuilla. Voit tavoittaa Klarnan milloin tahansa osoitteessa https://www.klarna.com/fi/ tai laataamalla Klarna-sovelluksen.
Maksuasi koskevissa kysymyksissä olethan yhteydessä Klarnan asiakaspalveluun https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/
Toimitus Suomen sisällä sijaitsevaan, olemassa olevaan posti-osoitteeseen. Emme toimita Suomen rajojen ulkopuolelle.
Yli 50 euron tilaukset lähetetään asiakkaalle ilman postikuluja. Alle 50 euron tilauksissa postikulut ovat 5,90 euroa. Tilauksesi toimitetaan joko suoraan postilaatikkoosi tai postin noutopisteeseesi 2-3 arkipäivän kuluessa tilauksen lähetyksestä. Asiakas näkee tilauksen postikulut tilausta maksaessaan. Posti pidättää oikeuden toimittaa lähetyksen vaihtoehtoiseen toimituspisteeseen, mikäli sen toimitus asiakkaan valitsemaan tai asiakkaan postinumeron mukaiseen lähipostiin ei onnistu. Postin esittämä toimitusaikaennuste on keskimäärin 2-3 arkipäivää. Tilaukset lähetetään arkisin tavallisesti vuorokaudessa tai viikonloppuisin/pyhäpäivinä niiden jälkeisenä arkipäivänä.
Mikäli tilauksen toimituksessa ilmenee poikkeava viive, johon liittyen sinuun ei ole oltu yhteydessä, ota yhteyttä INGLOT asiakaspalveluun asian selvittämiseksi. Toimitusaikaarvio on laadittu Postin antamien tietojen perusteella eikä INGLOT ole vastuussa vaikutuspiirinsä ulkopuolelta tulevien ennalta arvaamattomien muutosten aiheuttamista viivästyksistä. Posti toimittaa asiakkaalle sähköisen (tekstiviesti/sähköposti) tai kirjallisen ilmoituksen lähetyksen saavuttua noutopisteeseen. INGLOT ei voi vaikuttaa lähetysilmoitusten toimitukseen.
Asiakas vastaa antamiensa toimitustietojen paikkansa pitävyydestä. Jos INGLOT vastaanottaa lähetyksen, jota on yritetty toimittaa väärään osoitteeseen tai joka on jätetty noutamatta, tulee asiakkaan itse maksaa tilauksen uudelleenlähetyksen postikulut. Noutamatta jääneistä tilauksista veloitetaan 10 euron käsittelymaksu.
Jos tuote on varastosaldojen heittämisen, useamman samanaikaisen tilauksen tai muun yllättävän syyn vuoksi loppu varastoltamme tai tilaustasi ei voida lähettää kohtuullisessa ajassa, otetaan sinuun yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse. Jos tilausta ei voida lähettää tavallisessa aikataulussa etkä sen vuoksi halua vastaanottaa sitä, voit perua tilauksen veloituksetta. Kun INGLOT on luovuttanut lähetyksen sen toimituksesta Postin lajittelukeskukseen vastaavalle Postin alihankkijayritykselle, ei INGLOT vastaa lähetysten toimitusta koskevista, vaikutuspiirinsä ulkopuolelta tulevista viiveistä.
Kaikki hinnat esitetään verkkokaupassa euroissa . Sivustolla esitetyt hinnat sisältävät arvonlisäveron. INGLOT pidättää oikeuden hintamuutoksiin johtuen tavarantoimittajan hintamuutoksista, virheellisistä hinnastoista, virheellisinä saaduista hintatiedoista tai muista hinnoitteluvirheistä. INGLOT pidättää oikeuden myös muihin hintamuutoksiin.
Alennuskoodeja ei ole mahdollista yhdistää voimassaoleviin kampanjoihin tai tarjouksiin ellei toisin ole esitetty.
Reklamaatio tulee tehdä ottamalla yhteyttä INGLOT asiakaspalveluun sähköpostitse kluuvi@inglot.fi. Viallisesta tuotteesta on reklamoitava kohtuullisen ajan kuluessa siitä, kun vika on huomattu. Huomioithan, että viallinen tuote on säilytettävä kunnes asia on ratkaistu. Mikäli varastossa ei ole uutta tuotetta tai se on poistunut INGLOT valikoimasta, ollaan sinuun yhteydessä. Hyväksytty reklamaatio hyvitetään asiakkaalle 30 päivän kuluessa mikäli kyseessä on rahallinen hyvitys. Uusi tuote toimitetaan asiakkaalle viallisen tuotteen tilalle kohtuullisen ajan kuluessa tai sen jälkeen, kun asiakas on palauttanut vialliseksi havaitsemansa tuotteen. Mikäli tuote on toimitettu asiakkaalle laadultaan sellaisena, jollaiseksi sen valmistaja on sen tarkoittanut eikä se eroa muista valmistajan vastaavista tuotteista, ei tuotetta ole mahdollista palauttaa mikäli sitä on käytetty. INGLOT ei hyvitä asiakkaille käytettyjä tuotteita, joissa ei ole valmistusvirhettä vaikka ne eivät olisi vastanneet kuluttajan henkilökohtaisia käyttömieltymyksiä tai olisivat aiheuttaneet asiakkaalle esimerkiksi allergisen reaktion. Tällaisissa tapauksissa asiakkaan suositellaan ottamaan yhteyttä suoraan tuotteeen valmistajaan.
Jos asiakas vastaanottaa vaurioituneen tai avatun lähetyksen, tulee asiakkaan ilmoittaa asiasta välittömästi tilauksen noutopisteeseen, jossa voidaan täyttää ilmoitus koskien tapahtunutta.
INGLOT pidättää oikeuden verkkosivustolla esiintyviin lyöntivirheisiin ja tuotteiden loppumiseen varastosta. INGLOT ei takaa, että asiakkaan vastaanottaman tuotteen ulkonäkö vastaa täysin sivustolla esitettyä tuotekuvaa, sillä esimerkiksi käytetyn laitteen näyttö, kuvanlaatu ja resoluutio voivat kaikki vaikuttaa esimerkiksi tuotteen värisävyihin. Sivustolla esitetty tuote saattaa poiketa asiakkaan vastaanottamasta tuotteesta myös valmistajan pakkauspäivitysten vuoksi. Epäselvissä tapauksissa ota yhteyttä INGLOT asiakaspalveluun. INGLOT tekee parhaansa varmistaakseen, että sivustolla esitetyt kuvat ovat mahdollisimman totuudenmukaisia. Riitatilanteet
Mikäli tilannetta ei voida ratkaista INGLOT asiakaspalvelun ja asiakkaan yhteisymmärryksessä, voi asiakas olla yhteydessäKilpailu- jakuluttajavirastoon.
INGLOT ei ota vastuuta tuotteiden aiheuttamista vahingoista. INGLOT ei ole vastuussa viiveistä/virheistä, jotka aiheutuvat sen vaikutuspiirin ulkopuolelta tulevista, odottamattomista syistä (Force Majeure). Tällaisia voivat olla esimerkiksi viranomaisten antamat kiellot tai määräykset, luonnonmullistukset, lakko, työsulku, boikotti, tulipalo tai tavarantoimittajan este.
INGLOT pidättää oikeuden muuttaa näitä ehtoja milloin tahansa. Muutokset tilausehtoihin julkaistaan INGLOT verkkosivulla. Muuttuneet ehdot nähdään hyväksytyiksi, jos asiakas vierailee sivustolla tai tekee sieltä tilauksen.
INGLOT pidättää oikeuden painovirheisiin, tavarantoimittajien antamiin virheellisiin teknisiin yms. tietoihin. Riippumatta siitä mitä tietoa INGLOT on esittänyt, se ei ota vastuuta sen sisällön oikeellisuudesta ja virheettömyydestä ellei toisin ole suoraan esitetty. INGLOT pidättää oikeuden tehdä muutoksia ilman, että niistä tiedotetaan.
YHTEYSTIEDOT & MAAHANTUONTI
AM Beauty Oy
2945295-9
Käyntiosoite:
Aleksanterinkatu 9, 00100 Helsinki
Kauppakeskus Kluuvi 1 krs
+350447567554
Laskutusosoite:
Birger Kaipiaisen Katu 4 D 61
00560 Helsinki
Vastuuhenkilö. Toimitusjohtaja:
Annimaria Ärjä
annimaria.arja@inglot.fi
p. +358409124933
Lisätiedot ja aukiolot: https://www.kluuvi.fi/inglot/
Sign up for our newsletter and be the first to receive the news about offers, new arrivals and amazing events.